Afgerond en afstuderen

Misschien voor degenen die dit nog wel eens lezen interessant, misschien ook niet. Ik heb destijds de minor Online Marketing met een voldoende afgerond, wat inhoudt dat ik weer een onderdeel van mijn opleiding heb afgerond. Na de minor ben ik bezig gegaan met het inhalen van een aantal tentamens die ik helaas nog open had staan. Na een aantal maanden goed studeren en in de avond een bijbaan bij Van der Valk in het restaurant, heb ik uiteindelijk mijn tentamens afgerond, wat weer inhield: afstuderen.

Vanaf eind augustus dit jaar zit ik bij SNS Bank in Den Bosch voor mijn afstudeeronderzoek. Op het moment bevalt het nog zeer goed en de tijd gaat snel voorbij. Afronding van de opleiding zit eraan te komen. Nu is het afwegen wat te doen na het afstuderen. Gelukkig heb ik nog heel even om hier over na te denken.

Geef een reactie

