MOTI

Iets meer blogs dan noodzakelijk, maar ik ben er toch erg enthousiast over geworden om te schrijven. Op dondIMG_1016erdag 18 september ben ik voor de opleiding met twee vriendinnen en mijn project groep naar MOTI geweest (Museum Of The Imagination). Tegen verwachting in waren hier toch een aantal heftige beelden beschikbaar gesteld voor de bezoekers. Zie afbeelding die hiernaast staat en de onderstaande afbeelding. IMG_1015

Daarnaast zijn er veel zaken geweest waarbij ik toch niet volledig de link met online marketing IMG_1021heb kunnen leggen. Op een paar kleine zaken na. Je kon namelijk een tekst naar iemand typen via een computerscherm via “Woeffer”. Hierboven stond de volgende tekst: “wil je mijn shit li(k)ken?”. Hiermee probeert men mensen duidelijk te maken dat je boodschap niet alleen op een goede manier over kan komen, maar dat het ook onbedoeld slecht over kan komen op mensen en dat wat jij op internet post, dat toch wel lang op internet blijft hangen. Want ja, wat je online zet, krijg je er ook niet zomaar van af.

Ook is er een zaal gemaakt waar verschillende Youtube filmpjes de gehele dag door worden afgespeeld. Deze filmpjes zijn uitgezocht door verschillende kinderen. Hierbij moet ik ook denken aan bovenstaande. Want: verschijnt er een vreemd filmpje van jou of je bedrijf op internet? Zie het dan maar eens tegengaan dat deze verspreid wordt. Dit is toch best moeilijk om te doen. Helaas heb ik geen foto’s gemaakt van deze zaal. Ik heb het overigens wel geprobeerd, maar kreeg het allemaal niet zo goed op de foto als ik had gehoopt.

Op onderstaande afbeeldingen zijn verschillende sociale netwerken weergegeven die tegenwoordig populair zijn in gebruik. Als je goed kijkt wat er op de afbeeldingen geschreven staat, zie je dat deze sociale netwerken worden aangeboden om goed in contact te blijven met je familie: Facebook is ervoor gemaakt om foto’s te delen met je familie, Youtube is ervoor gemaakt om met de gehele familie naar filmpjes te kijken en samen te genieten, Skype is om in contact te blijven met familie, maakt niet uit waar zij zich bevinden en Twitter, die valt wat betreft ik net zei toch een beetje buiten de boot maar dit is om jouw verhaal te delen in maar 140 tekens!

.IMG_1041 IMG_1042 IMG_1043 IMG_1044

Geef een reactie

